9 november 2008

FOTOTRISS - Så här ser det ut där jag är idag



30 kommentarer:

annette sa...

Inte illa att hitta desssa tre vackra ting i november, kärleksörten blev min favorit idag!

Ha det så bra!

annette

Photos by Storm sa...

Känner igen växtligheten hos dig. Rosorna kämpar på....och den första bilden blir min favorit/Lis

Anonym sa...

Fina novemberbilder. Rosenknoppen gillar jag!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Sista andetaget för många växter, innan dom faller i sömn. Kärleksörten blir min favorit/E-L

Klarabella sa...

Härliga bilder!

Anonym sa...

En ros och en kärleksört tackar jag inte nej till men som en fetknopp vill jag inte känna mig. Helena på fototrissen har ju fått ut oss i friska luften i alla fall.

Bra att ta vara på det som finns kvar av blomster, inte så länge till.

/Avsändare Margareta

Anonym sa...

Rosknoppen ar vrkligen fin! Den blir min favorit! Hoppas att du får en fortsatt bra söndag!

Anonym sa...

Dagens vända bland fototrissare visar verkligen November. Trots vackra motiv så är allting så grått, grått och vått...

Anonym sa...

Vackra bilder!! Den första på rosknoppen blir min favorit idag. Kramne

Agneta sa...

Alla bilderna är vackra på sitt sätt. Min favorit är ändå rosenknoppen som försöker trotsa vädret.

Anonym sa...

Den kämpande rosenknoppen blir direkt min favorit!!

Ha en skön kväll!

Anna Hammar sa...

vackra bilder, rosknoppen blir min favorit, den ger hopp om vår redan nu denna gråa novemberdag.

Mita sa...

Rosenknoppen var ju fin.

Anonym sa...

Underbara bilder och härliga färger!
Ha det gott!

Della sa...

Jag gillar verkligen de mustiga färgerna på dina bilder!

Pia sa...

Härliga bilder, jag gillar fetknoppen bäst!! Ha det bäst!

Anonym sa...

Att du har blommor hos dig NU!
Den första bilden tycker jag bäst om.
Ha det så bra. Nettan

Kerstin sa...

Finfina bilder. Favoriten blir rosenknoppen. Jättefin! :)
Ha en fin kväll

Anonym sa...

Jättefina bilder! Jag borde ju rösta på ettan, men jag är så förtjust i Fetknopp at jag t.o.m. har det i balkonglådan! Så det blir Fetknopp för min del!

Anonym sa...

Fina bilder. Tänk att det finns lite färg kvar trots att vi är i november. Kärleksörten blev min favorit. :)

maria_6909 sa...

Jag är väldigt svag för kärleksört så den får helt klart min röst! =) /maria_6909

Unknown sa...

Du har hittat flera som jag - så jag röstar på fetknopparna såklart!

Jättefina foton tycker jag,

//Harriet

Anonym sa...

Härliga bilder men den första måste min favorit

Synnøve. sa...

Härligt höstlika bilder hos dig.
Nummer ett blir min favorit.
Synne.

Bengavoice sa...

Snyggt höstmurriga trädgårdsbilder.

Jo sa...

Fina höstbilder! Din kärleksört ser lite mer ledsen ut än den i vår trädgård, men du gjorde den snygg! :)

Anonym sa...

Min favorit blir rosen

Paula sa...

Åh vilka härliga bilder första blir min favorit. jodå jag ser stallet från gården har vi tur ser vi hästarna på sommaren oxå när dom går brevid vägen... kram på er

Jah Hollis sa...

Fina bilder. Jag tycker fetknopp är ett så roligt namn på en växt. Inte lika roligt att bli kallad det själv, antar jag. :-)

Anonym sa...

Jättevackra bilder, inte illa att ha blommor kvar.