13 oktober 2008

Tisdagstema - Privat


11 kommentarer:

Lissen sa...

En totalt privat igenstängt etui!!!
Väcker min nyfikenhet!!!!
Ha en bra dag

Rebeccas.se sa...

Kikar in på ditt tisdagstema. :)

Marie (kimberley) sa...

Det där är privat..håller med man blir nyfiken.
Ha en bra tisdag !

Famos/Menageriet sa...

Inte för att jag ser vad det är, men det verkar mycket privat iaf!
Ha det gott!

Kerstin sa...

Finfin tolkning.
Ha en härlig dag.

Kin@ sa...

hm...
man vill ju nästan kika i etuit:O)
Väldigt privat.

Mvh Kin@

annette sa...

Nyfiken som jag är på allt, så skulle jag vilja öppna etuiet även om det är privat;)

//annette

Wickans värld sa...

Din börs? Min vill jag inte att vem som helst ska snoka i...

Cattis sa...

ser väl tillsluten ut :-)

Randi sa...

Hmm...verkar verkligen vara något privat - vad ryms i det fodralet??? Visst blir man nyfiken ;)
Kram Randi

envilsenloppa sa...

Nu ska jag vara lite PRIVAT Sarah .
Att vara gift sker inte automtiskt ... utan antingen frågar hon honom om han vill eller tvärt om .
Så det är bara att komma till skott , för de är ju rätt trevligt ;-)
Ha det gott vännen !
Kram/Lotta