13 oktober 2008

Tisdagstema - Privat


11 kommentarer:

Anonym sa...

En totalt privat igenstängt etui!!!
Väcker min nyfikenhet!!!!
Ha en bra dag

Rebeccas.se sa...

Kikar in på ditt tisdagstema. :)

Anonym sa...

Det där är privat..håller med man blir nyfiken.
Ha en bra tisdag !

Anonym sa...

Inte för att jag ser vad det är, men det verkar mycket privat iaf!
Ha det gott!

Kerstin sa...

Finfin tolkning.
Ha en härlig dag.

Anonym sa...

hm...
man vill ju nästan kika i etuit:O)
Väldigt privat.

Mvh Kin@

annette sa...

Nyfiken som jag är på allt, så skulle jag vilja öppna etuiet även om det är privat;)

//annette

Wickans värld sa...

Din börs? Min vill jag inte att vem som helst ska snoka i...

Cattis sa...

ser väl tillsluten ut :-)

Randi sa...

Hmm...verkar verkligen vara något privat - vad ryms i det fodralet??? Visst blir man nyfiken ;)
Kram Randi

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Nu ska jag vara lite PRIVAT Sarah .
Att vara gift sker inte automtiskt ... utan antingen frågar hon honom om han vill eller tvärt om .
Så det är bara att komma till skott , för de är ju rätt trevligt ;-)
Ha det gott vännen !
Kram/Lotta