18 oktober 2008

Ikväll skall det ätas varma mackor - mums!

Pjuv, nu har älsklingen kommit hem från jobbet.

Idag har jag hunnit med ganska mycket. Började dagen hos frisören. Åh vad nöjd jag blev, som vanligt. Min frissa är super! Hon har klippt mig i över tio år nu ;O) Sen bar det av till mina kära föräldrar (som passat barnen), jag köpte med mig en härlig frukost till oss alla med både frallor och wienerbröd. Sen skulle jag åka till Willys och handla var det tänkt. Men icke...påväg dit fick jag punka!!! Har aldrig fått det förut. Kändes jätte läskigt! Bilen bara drog åt vänster och jag höll på att köra av vägen. Som tur var hann jag inte så långt. Min kära lilla far lagade punkan med nåt slags skum han sprutade in. Nu är däcket helt igen och vi får se om det kommer funka såhär eller om vi måste köpa ett nytt. Vår bil är en riktig "SKRUTT-I-BANG" så vi känner egentligen inte för att lägga ner pengar på den. Tanken är att vi skall köpa en annan till våren...
Nej, nu ringer klockan där nere, de härliga varma mackorna är klara. Jag skall dyka mig på de och sen segla ner i soffan med MASSA godis, chips och choklad. Ha en skön kväll alla!

1 kommentar:

Paula sa...

Hoppas ni hade en skön kväll.. Hi hi jag har valt att ha kvar min bil ett tag till. Kanske du vill köpa den till våren hihi. Kaffe skall kolla hur jag jobbar. Vet det typ på fredag... kram karm