24 oktober 2008

Frånvarande närvaro

Pustar ut efter en mycket intensiv vecka. En vecka med mycket innehåll och som satt igång många tankar och funderingar hos mig, både privat och på jobbet. Jag har fått förmånen att gå en ledarcoach utbildning via jobbet. Vi ingår i ett EU-projekt som heter Atlantisprojektet. Jag och en kollega är nyckelpersoner på vår arbetsplats och har alltså fått förmånen att bli utbildade i detta. Två dagar, torsdag och fredag, har jag gått utbildningen. Detta är det stora som hänt på jobbfronten denna veckan, tack Vesna! På den privata fronten har det med hänt mycket. Jag kommer inom kort berätta mer... Det enda jag kan säga är att det pirrar :O) Ni som vet, vet att jag vill att det är en hemlighet än så länge!
Idag är det FREDAG = MIN ÄLSKLINGSDAG!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Det här låter spännande! Både jobbet och privat. Men vi får väl hålla oss tills du släpper nyheten. ;)
Ha en jättefin kväll.