24 september 2008

Ordlös Onsdag


6 kommentarer:

Kerstin sa...

Det vilar en sorgsen stillhet över din bild. En del av livet vi inte vill vara med om men som tyvärr hinner ifatt oss alla. För en del kommer det alldeles för tidigt.
Ha en lugn och fin dag.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Får mig att tänka på min mormors vegravning här i somras , och jag blir så tung i bröstet .
Det är så sorgset vackert !
Hoppas du mår bättre /Loppan

Anonym sa...

Vacker och stämningsfull bild.

Paula sa...

Fin men sorgsen bild..

Pumita sa...

Din bild berör mig djupt - dels för att det är i dagarna för fem år sedan jag miste en nära person och dels för det som hände i Finland igår. Inte för att jag kände någon där men mina tankar går ändå till de drabbade och deras anhöriga. Det är så tragiskt!

Pumita sa...

P.S. Akson har OO idag.

http://ordlosonsdag.wordpress.com/2008/09/24/ordlos-onsdag2/