18 september 2008

Helgens utflykt




I lördagseftermiddag var vi så uttråkade, jag och Noah i alla fall. Donny jobbade och Isak var hos en kompis. Både jag och Noah tycker om att åka till vår lokala motionscentral som ligger i skogen. Där brukar vi mata ankorna, strosa omkring och bara njuta av miljön. Jag packade med mig min älskade Nikon, glad i hågen. Åh tänkte jag, nu skall jag träna mig så jag inte glömmer vad fotokursen gav mig. Det började med att jag fick kuta efter Noah, tyvärr fortsatte det... Lyckades fånga honom, utan brus i bilden, på några bilder i alla fall. Ankorna var med heltokiga!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Det är inte lätt med både barn och ankor samtidigt. Ankorna är ju väldigt aktiva och man får passa sig så man inte blir biten. ;)
Härlig utflykt verkar ni ha haft trots ankorna.

Sarah sa...

Kerstin: jag jagade lilleman hela tiden. Sjön är ganska stor och han sprang nära kanten hela tiden. Pjuv!