14 september 2008

FOTOTRISS - UNDER




26 kommentarer:

Anonym sa...

Svampar ger tuffa bilder. Men jag tror nästan solrosen blir min favorit

Anonym sa...

Jag gillar svampbilden.Den var häftig.

Anonym sa...

Vilka härliga höstbilder. Jag gillar solrosen lite xtra mycket, den lyser upp ;)
kramis lilalili

Anonym sa...

Vilken häftig bild den på svampen !
Fina bilder alla tre !
Ha en bra vecka

Della sa...

Svampbilden gav mig ett bra tips till vad jag kan försöka fota. Det blir helt ner på mage det - eller rygg kanske. :)

Anonym sa...

Solrosen blir min favorit men härliga bilder alla tre

Anonym sa...

Fint! Solrosor är så vackra.

Paula sa...

Hum funderar en stund alla är fina. Men solrosen vinner... kramaar

Anonym sa...

Solrosen är riktigt härlig! :-)

Pumita sa...

Solrosen är underbar! Det är sommar för mig.

Anonym sa...

Åh vilken härlig svampbild!

Anonym sa...

Den stolta fjällskivlingen får min röst! En svamp som onekligen både syns och är smaskig! Man får så mycket svamp efter att ha plockat bara några. Ska tydligen finnas en flugsvamp som påminner om fjällskivlingen...men hittills har jag klarat mig. Den stämmer bäst med höstkänslan här i stan (Sthlm). Inget regn, men ack så grått. Ska inte mycket rönnbär innebära mycket snö i vinter? I så fall är det risk för snökaos här i trakten... mycket rönnbär!
Må så gott där på solsidan ;-)

Photos by Storm sa...

Stolta fjällskivlingen är favoriten. De är så stora och just stolta när de växer alldeles ensamma. Fotot på den halva solrosen är också fin/Lis

Anonym sa...

Du skulle kunna skärpa bilderna litet till. Kanske också använda lokal kontrast för att lyfta fram de litet...

http://www.moderskeppet.se/photoshop/pocket/03.php

Eva-Lena Sjösteen sa...

Fjällskivlingen är riktigt läcker, så den tar hem min röst idag. Strax därefter kommer dock solrosen som är en favoritblomma till mig ;)
/E-L

Annica sa...

Härliga tolkningar!

Jag gillar svampen bäst:)

//Annica

Anonym sa...

Vilka vackra foton. Svampen blir favoriten, den är urläcker.

Anonym sa...

Härlig fototriss! Jag gillar solrosen bäst, med sina klara färger och bra perspektiv ;o)
// Mia

Ninni sa...

Svampen ser onekligen väldigt stolt ut där den står...men annars är min favorit solrosen! Gul och glad och snyggt fotad!

Wickans värld sa...

Härliga höstbilder. Jag röstar på svampbilden!! =)

Cattis sa...

coola bilder.

svampen är favvon för mig :-)

Anonym sa...

Vackra bilder. Eftersom jag är galen i solrosor, är det inte många alternativ.
Svampen var kreativ. Trädet med de röda bären ser ut att vara lite utbränt just på bären.

Anonym sa...

Solrosen var superläcker. Fina bilder.

Sarah sa...

Tusen tack för alla kommentarer. Svampen är min favorit. Den fotade jag på kursen jag gick för några veckor sen. Jag tog nog närmare 20 bilder på den från alla möjliga vinklar. Såg nog rätt roligt ut för jag fick både åla, krypa, osv på marken. Vad gör man inte för att försöka få till bilden ;O)

Anonym sa...

Svampbilden var tuff och snygg, men solrosen ligger inte långt efter!

/Caroline

Jah Hollis sa...

Jag vill bo i en svamp... :-)