13 september 2008

En härlig och lugn lördag ;O)



Lördag kl 14,26

Jag vaknade tidigt idag. Okristligt tidigt, nästan mitt i natten. Klockan var bara 04,36 när jag kollade på klockan! Jag vände och vred på mig i nästan två timmar, sen gick jag upp. Åh tänkte jag, vad skönt och gå upp alldeles själv och pula, dricka lite kaffe och slappa. Men icke. Pling sa det och Noah vaknade med ett leende på läpparna. "Lälling mimma" sa han och små skrattade påväg ner för trappan. Pust och stön, men vi hade en jätte mysig stund i soffan och myste bara vi två. Sen var det dags att gratulera Isak. Han önskade sig en ny cykel, och det fick han med. Gissa om han blev glad! Bilden ovan på Isak visar tydligt hans lycka när han läste sitt kort. Där fick han klura ut att det var en cykel han fått. Vi har som tradition att äta frukost på sängen när man fyller år. Isak njöt med sin honungs macka och oboy i sängen. "Mä ha boy mimma" hördes Noah i bakgrunden.

Inga kommentarer: