7 september 2008

Dagen efter...

Jag mår prima. Känner mig bara pytte lite trött från gårdagens fest. En mycket lyckad fest och jag hade roligt från start till mål. Vi startade kl 17 hos våra goda vänner Martin och Maria. Där förfestade vi tillsammans med flera trevliga folk. Det blev ett glas vin och massor av härligt prat, musik och chips. När klockan slog 19 var det dags att vandra vidare, till restaurangen där festen hölls. Det bjöds på välkomstdrink och live musik. Till bords hade jag folk jag kände runt mig och det var jätte god grekisk buffé (alla stank vitlök!). Sen började dansen. Jag älskar verkligen och dansa och det är det jag saknar mest nu för tiden när jag i princip aldrig går ut längre. Jag dansade och dansade och dansade. Hur kul som helst. Sen drog vi vidare, många av oss som var på festen. Till ett litet myisgt privat ställe. Tror det är en mcklubb. Hur mysigt som helst! Vi nådde målet när klocken slog 02. Då var det dags att säga hejdå. En mycket rolig och lyckad fest!

Tack Marie, Maria, Therese, Alexandra och Malin ;O)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt att du var nöjd med festen. Jag hade också kul från början till slut. Perfekt avslutning på klubben med alla vänner! Kram på dig...

Anonym sa...

Ja visst var det kul. och så himla kul att så många var nöjda man är ju alltid lite orolig för det innan. hela kvällen blev mycket lyckad.kram så länge..