1 september 2008

3,67 GB

Har fortfarande inte riktig fattat att jag gått en sån bra fotokurs!
Håller just nu på att kollar alla bilder. Mappen är 3,67 GB stor och jag tror det
blev sisådär 750 bilder.
Tänk att det finns så mycket man kan göra med sin kamera som man inte har
någon aning om innan man lärt sig :O)
Jag har mest fotat i autoläget sen jag köpte min kära ägodel. Nu kommer jag nog inte göra det mer utan köra manuellt. Det gäller att uppehålla denna kunskap som jag fått nu så jag bara blir säkrare och säkrare på hur jag skall ställa in bländare och slutartid på rätt sätt!
Jag kommer snart lägga upp lite bilder från kursen, jag lovar ;O)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt att du är nöjd med kursen och att du har lärt dig massor! Snar skall du väl gå pskursen, då får du tipsa mig om nya ps-trix. Hoppas att ni alla mår lite bättre nu, och att ni kunnat ta hand om varandra. Har tänkt på er. Kramar Maria

Della sa...

Vad kul, jag skulle också vilja gå fotokurs.
PS-kursen, som Maria skriver om...? - du ska inte möjligtvis gå Bildbehandlingskursen som Mattias har på HJ? Tänkte att det kanske var så när du hade köpt Photoshop CS3 för digitalfotografer.