6 augusti 2008

Ordlös Onsdag - Ska vi spela?


15 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Hade gärna stannat och spelat en stund med dig men ska på födelsdagskalas. Monopol är kul.
Ha en fin dag!

Klimakteriehäxan sa...

Oj så länge sen! Har du den uppdaterade varianten, den som inte bara handlar om Stockholm?

Anonym sa...

Monopol är kul! Spelade mycket förr när barnen var små.

Unknown sa...

Ja, snart är kanske dess pengar lika mycket värda som de i det verkliga livet och husen i spelet de enda hus man har råd till. Nejdå... men för vissa kan det vara så. Kul spel : ) fast jag har ingen här som kan svenska.

Ha en bra dag!

Randi sa...

Ja, det var längesen!!! Gillar spel överhuvudtaget.
Önskar dig en skön dag!

Boel sa...

Åh, ett monopol, så roligt stilleben.

Anonym sa...

Rolig bild!
Spela spel är roligt, nyttigt och underhållande.

Admin sa...

Jaaa - va kul! Jag kommer!

Johanna sa...

Åh, jag vill va med! :)

Anonym sa...

Ah... America's tool for teaching children greed and avarice. I'm often surprised to see what comes to the surface in a personality when playing that game.

Pumita sa...

Monopol har jag aldrig lärt mig att spela men gillar andra sällskapsspel som Trivial Pursuit, Yatzy och kortspel.

Della sa...

Kul med Monopol. I alla fall en stund - det har en tendens att dra ut på tiden och jag tycker det är roligast i början.

Rajson sa...

Jag är så otroligt dålig förlorare så jag undviker sällskapsspel,tyvärr.
Jag lät inte ens döttrarna vinna fia när dom var små.De var förtvivlade eftersom fadern alltid lät dom vinna.

Anonym sa...

Åhh monopol - det var evighetsspelet som ständigt pågick hos oss eller någon av grannarna när jag var liten.

Sarah sa...

Tack för alla kommentarer! Jag gillar inte att spela monopol...