15 augusti 2008

I´m on ;O)


En gnutta inspiration har hittat tillbaks igen. Solen skiner och himlen är blå. Jag känner mig ganska utvilad efter en intesiv vecka. Det skall bli otroligt skönt att inte jobba heltid nu under hösten!

Det är mycket som händer nu framöver. Både roliga och tråkiga saker.
Mest roliga som tur är.

Idag är det en härlig och lugn dag. Jag och prinsarna
skall uppvakta lilla Ebba som fyllt tre år.
Direkt efter åker vi och grattar systersonen som redan
hunnit bli 23 år!

Ha en skön söndag alla bloggare!

Min egna lilla hunk får bli lördagsbilden ;O)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Men din lilla hunk är ju lik Martin Stenmarck!! Jättefint foto.
Ha en skön lördag.

Paula sa...

Kalas hela dagen!! Själv ska jag till joren och lägga om ryggen. Hoppas att allt löser sig för dig. många styrke & soliga kraamar plus