3 augusti 2008

FOTOTRISS - GENOM






19 kommentarer:

Paula sa...

Härliga bilder, gillar Noah bäst. (påminner om Emil)
Kram Lill-Paula

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Bilden när vi får se in genom munnen på Anakin är rolig! Jag har ett antal liknande bilder på Astrid också =)

Anonym sa...

Fina bilder. Gillar trean bäst. Söt son du har.

Kram

annette sa...

Trean vann mitt hjärta, söt som bara den!

mvh //annette

Della sa...

Jag väljer tvåan. Katten gäspar så härligt stort, utan att bry sig ett dugg om fotografen.

Anonym sa...

Den stora gäspningen är min favorit :)

Anonym sa...

Kul bilder alla tre.Men trean var så mysig så jag väljer nog den som bästa bilden.

Husbilen Credo sa...

Fina foton alla tre - men barn är så naturliga på bild.
Ha en fin söndag

Ninni sa...

Fina bilder alla tre. Mest av allt gillar jag den sista bilden, på din son:-)
Kram Ninni

Anonym sa...

Fina bilder...men katten gillar jag bäst. Blir lite full i skratt av den

Rajson sa...

Katten gör mig riktigt glad men trean blir favvo.Klurig som med spännande foto!

Anonym sa...

Fina bilder, men bilden på den krypande Noah är min favorit!
Ha det gott

Anonym sa...

Gäspande katten är fin.. man kan nästan tycka den ser falig ut :),
och krypande Noah .. modig kille!
Fina bilder och ha en bra vecka.

Anonym sa...

farlig... förstås :/

Anonym sa...

Noah som gör en Emil gillar jag. Det är en sådan närvaro i den bilden och som sagt han kanske är en liten Emil också!

Anonym sa...

Nummer tre blir favoriten här, han är ju så charmigt söt Noah!
Kramis L.

Lena sa...

Barn blir alltid så spontant härliga på bild. Nr 3 blir min favorit. KRAMEN!

www.tematoken.blogspot.com

Anonym sa...

Haha! sista bilden är en favorit, påminner mig om Emil i lönneberga!

Anna sa...

Vilka härliga bilder! :-)
Jag gillar alla tre, även om trean på din söta son blir favoritbilden.

God fortsättning på det nya året!

/Anna